2013.01.05.
15:41

Írta: Deaniel

A nap csúcspontja

Vagy fénypontja, amelyik szimpatikusabb. És tegnap, nem ma, meg nem is holnap. 

Utoljára még akkor vettem magamnak farmergatyát, amikor ezt a blogot pont elkezdtem/nem kezdtem el. Szóval 2011 nyarán. Bevásároltam Amerikában. 

De most. Eljött az idő, hogy megint költsek nadrágra. De az ok az, ami igazán prózai. Kicombosodtam az összes nadrágomból. Erre jó az, ha az ember sokat biciklizik. Annyira megnő a combja, hogy szó szerint kinövi a ruháit. Mint én a közel tíz nadrágomat. 

De tegnap felszabadítottam magam. Végre vettem egy farmert, amibe nem kell beletuszkolnom felizmosodott végtagjaimat, amiben szabadon mozog a lábam és nem tapad a farmer a combocskámra. Felemelő érzés! 

Ha megjött volna a fizum, akkor biztos többet is veszek, de így csak egyet, a többit majd két héten belül valamikor.

És akkor egy kis számozás: amik eddig voltak, azok 32, 33-asok voltak. Amit vettem, az 36-os. Tavasszal még tökéletes volt a 32/33-as nacik bármelyike. Most egyik sem. Persze bele tudom magam passzírozni, de egyszerűen kényelmetlen volt. Tegnapig bírtam.

Erre jó, ha az ember néhány hónap alatt leteker közel kétezer km-t.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kethetestobb.blog.hu/api/trackback/id/tr704999753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása