2012.08.04.
09:15

Írta: Deaniel

"Hiánycikk lehet a fű a Szigeten" Ez a cikk címe indexen. Nem olvastam el, mert nem érdekel(t). Viszont teljesen másra gondoltam, mint a valóság. Katasztrófa, hogy néha mennyire kifordítva, a dolgokat a ki tudja melyik oldaláról közelítem meg...

Pár éve - emlékszem ám - volt a TV-ben egy rövid hír a sziget talajáról, hogy eleve szar, lágy talajra húzták fel a színpadokat és egyéb helyiséget és gyakorlatilag mocsárban fognak az emberek csápolnibuliznidugnipihenni. Szóval én ezzel a régi emlékkel kötöttem össze a címet. Nem lesz elég fű a Sziget bepázsitozásához. Jó, mi? Szerintem tök vicces így belegondolva, hogy kis naivan az jutott eszembe, hogy majd kiscsilliónyi összegeket még arra is költenek majd, hogy finom, bársonyölelésben tudjanak majd az emberek hányni szórakozni.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kethetestobb.blog.hu/api/trackback/id/tr614694988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása