2012.05.17.
23:55

Írta: Deaniel

Mik vannak..

Vajon hány ember van, akinek a csokiba mártott eper hallatán egyből - vagy egy kis fáziskéséssel - Damu Roland jut eszébe? azt hiszem ez beleégett a fejembe. Végleg.
Előszőr tessék elgondolkozni picit. Aztán meg lehet ezt a videót megnézni: https://www.youtube.com/watch?v=rMPef6Opzgg

Más. Hogy a picsában van az, hogy megyek az utcán - a Feneketlen tónál - Patrikkal, beszélgetünk és jön sréhen szembe egy párocska. Na jó, ez simán előfordulhat, a lényeg az volt, hogy néztem a lányt, elkaptam a tekintetét, egyszóval szemeztünk egyet. Legalább 2,5 másodpercig. Ami ilyenkor már sok. Pláne ha hozzáteszem, hogy el is mosolyodott. Aztán elhaladtunk egymás mellett ők ketten, meg mi ketten. Léptünk párat, visszanéztem. Hát a lány nem szintén visszanézett? Aztán meg mosoly, kuncogás a részéről. Részemről szintén. Plusz még annyi, hogy nem értettem/értem, hogy ha van pasija, aki ráadásul ott van mellette, akkor miért kell így flörtölni mással (ez már flörtnek számít, hmm?). De legalább nagyon szép arca volt a lánynak.
Gondolkoztam a megoldáson. Vagy tévedek és nem a pasija volt, amire 3% esélyt adok a kalkulációk lefuttatása után. Vagy pedig azért nézett, mert lent volt a sliccem. Ami meg azért bukó, mert hát a szemembe nézett, végig követtem a tekintetét, úgyhogy erre csak 1,5% esélyt adok.
Hát hirtelen ennyi.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kethetestobb.blog.hu/api/trackback/id/tr14523400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása