2012.07.21.
09:14

Írta: Deaniel

Utóirat

Amit kihagytam az éjszaka közepén, és mindenféleképpen meg akartam említeni, hogy N-nel így is úgy is vége lett volna. Csak idő kérdése lett volna, hogy mikor dobom be nála a törölközőt. Persze lehet, hogy el lehetett volna húzni ezt még egy jó darabig, de éreztem - függetlenül R-től -, hogy ez egy zsákutcás próbálkozás. Ragozhatnám még, de tényleg csak ennyit akartam. Az meg már senkit ne izgasson, hogy hat óra alvással pattantam ki az ágyból félnyolc fele. Ami tök normális is lenne, ha az ember nem lenne fáradt, vagy ha hétköznap lenne, vagy ha lenne valami halaszthatatlan dolga. De nincs. Max veszek pár boxert, esetleg egy-két inget a piacon. Úgyis ismeretlen dolog számomra még ez a veresi piac, kipróbáljuk.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kethetestobb.blog.hu/api/trackback/id/tr514669158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása